Dåligt samvete.

Jag har verkligen dålig samvete fört att jag sov till 12 idag, men samtidigt va de himla skönt å jag kanske behövde de?
Blev lite förvånad att min mor int hade ringt, hon skulle riga mig vid 10 för att vi skulle ta en promenad om det va fint väder, tyckte de såg ut att vara de.
Men ringde min mor å hon tyckte de va så kallt å blåsigt, så blev ingen promenad.
Får lite dåligt samvete ändå när jag ser solen skina ute å här sitter jag.
Men blir nog att jag bara sitt inne å tar de lugnt idag,städa lite kanske å ladda upp för träningen ikväll.
Känns bättre i halsen idag, smörjde in mig mä vick igår innan ja somna, de verka ha gjort susen!
Ska bli skönt å träna ikväll igen, har lite träningsvärk sen i måndags, men den ska tränas bort!
Ännu en dag närmre Lördag, 3 dagar kvar, så roligt att ha något att se fram emot, blir så tråkigt annars.
Sen på Söndag kanske jag får besök av min lilla kusin, men har inte hört hur de blir än?

Men Fredag då, vad ska man hitta på då? någon som har något förslag?:)

Sitt just nu å funderar på vad jag ska äta idag innan träningen men blir nog pasta som vanligt, har så dålig fantasi när det gäller mat. men ska ta å göra något åt det.

Tog ett tag för mig att skriva ner de här lilla inlägget, men samtidigt sitter jag å läser näringslära, pratar i telefon å på msn.
Så de kan ja va därför.

Ni får mer än gärna skriva en kommentar på vilka ni är som läser, om de är någon som läser bloggen överhuvudtaget?
kanske bara är jag själv som läser de jag skrivit:P

-JessicaAnnCaroline <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Juste fasiken, ja hade ju glömt bort de där! :p

Ja ska prata med mamma va hon säger, verkar som att ekonomin inte håller för tillfället :/

2009-02-25 @ 18:31:26
Postat av: Jennifer

Juste fasiken, ja hade ju glömt bort de där! :p

Ja ska prata med mamma va hon säger, verkar som att ekonomin inte håller för tillfället :/

2009-02-25 @ 18:32:05
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0