En Fet Tisdag!

Jajjemään, en riktigt fet dag idag, fettisdagen! :P hah å inte har de blivit någon fettisdagsbulle idag, men de slank ju ner både igår å i söndags på jobbet, så därför blev de ingen idag, är ju inte så himla god,hade hellre suttit fint mä lite choklad:)
Men sånt ska de bli indrag på så träningen ger något.
På tal om träning så börjar träningsvärk från gårdagens hårda pass smyga sig fram, men skönt äre, känner att jag har muskler där jag minst anade! haha!
Dagen annars då, väldigt lugn å skön mä nära å kära.
Jag å C åkte ju ner till E på fika å sådär, supergod blåbärspaj hade hon gjort, mycket godare än den ja brukar göra, så den ska ja allt sno receptet till!
Sen fick ja massa gos av lillgubben a, så underbart söt unge, sötare får man nog leta efter! å syster hans va på dagis, men fick även träffa den lilla sötnosen en snabbis a!
Efter några timmar nere i utansjö åkte jag hem å tillagade en god middag, ostschnitzel,potatis,grönpepparsås å grönsaker, hade ju bjudit över mammsen på middag, så hon kom å avnjöt den när hon slutade jobbet, tro hon tyckte de va gott å lyxit att bli bjuden på middag efter jobbet.
Blev himla trött efter maten,så tänkte lägga mig på soffan å bara slå igen mina blå när mamma for hem, men tog mig i kragen å åkte in till min bror å brorsbarn, ha int varit där på evigheter, så kände att jag måste fara dit.
Å barna blir bara större å större, herregud!
Men min lilla prinsessa å prins är fortf lika söta!
Satt där någon timme, blev fika å massa prat mä bror, tack för en trevlig kväll!
Nu är jag hemma i min sköna soffa igen, tog mig en kopp te, kände jag börja få ont i halsen, får verkligen int bli sjuk nu, vill jag int!
Nu ska ja strax ta å se på andra avenyn,så spännande ju!
Imorrn blir de till att pumpa igen ist för simma, lovely!

God Kväll mina vänner.

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0