ensamast i hela världen..

känner jag mig just nu, men ja vet inte ritkigt varför?
Sitter tillsammans med min familj å har det mysigt.

Idag har jag å C varit på innebandymatch, väldigt ovanligt för oss må ja säga, minns int när ja va å kolla på en match senast,måste nog varit nått år sen.
Men det va mycke trevligt, va ett lag från sundsvall(som micke spelade i) mot ett härnösandslag.
Och mickes lag vann! *Jubel* :D
Så jäkla bra att dom spöa härnösand, braaa gjort!!
Lite bilder från matchen kan ja bju på

1  3  4  5

Jag å C satt å tokfrös under hela matchen, men skratta å roligt hade vi, alla sjuka kommentarer.
Hade så gärna velat berätta dom här, men låt som int lika roligt, dom måste höras live.
efter matchen träffade jag å c, micke å hans kompis. va roligt,va hur länge sen som helst ja träffade Micke!

När matchen va slut å så åkte vi hemöver, eller ja åkte till utansjö, där ja även sitter nu.
Blivit bjuden på go middag å jag tog mä mig lite efterrätt å bjöd familjen på
min goda blåbärskaka
blå

Melodifestivalen börjar nu, ska ta å se på de. blir en tv kväll ikväll, jobbar imorrn å sen träning, skön söndag!

Puss

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0