Fredagkvällens aktiviteter!

Vid 9 for jag å hämtade c på jobbet, sen drive:a vi ner till Utansjö hem till mor å far(som är i sthlm).
Va meningen att vi skulle dit en snabbis å hämta mina pimpelsaker till morrondan, men vi fastnade där ett tag.
Gick igenom massa gamla grejer som va mina.
Något som vi hade mycke roligt åt va massa gamla bilder vi tittade på!! haha!
Herregud hur man sett ut, å hur alla andra också sett ut!
Nästan så man int kan tro att de va sant.
Tänkte jag skulle skanna in massa gamla bilder på datorn någon dag när jag ha tid å ork.
Men det vi hade roligast åt va rävfi**an! haha
Tänkte att ni skulle få er ett roligt skratt a

...   räv

Sexy fox!;) eller va säg ni?

Nu har ja förberett allt inför imorrn,ska upp mä tuppen, å hur jag ska lyckas mä de får vi se!
kanske blir att ja sov här på 16 så c kan slita upp mi ur sängen.
Ska hinna koka choklad å göra kötbulls/röbetsallads mackor innan vi far a:)

har inte mycker mer att förtälja nu.

Puss

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0