Helt okej dag..

.. trots allt...

Hade en rätt jobbig natt, sov inte alls bra, när jag väl sov så drömde jag int alltför fina drömmar.
Sov hos mina allra käraste vän inatt, hon erbjöd mig en sovplats som jag snabbt tackade ja till, kände att jag aldrig hade orkat gått hem till min ensamhet.
Hade en ganska rolig kväll igår även fast jag int va alltför glad, färgade håret på C, å sen fick C nå ryck å börja baka, så klockan 2 här inatt dofta det nybakta bullar, sen gick vi även ner å hängde min sista tvätt mitt i natta eftersom jag helt glömde bort det efter ett mindre roligt samtal.
Sen blev va de sängdax, vi la oss å prata å läste varsin tidning innan vi somnade.
C va uppe mä tuppen idag, jag låg kvar i sängen till 10 tin, sen tog jag mig i kragen å klev upp motvilligt.
Stannade på frukost, nybakta grahamsbullar ala C. Mycket gott, int ofta man får nybakt bröd till frukost!Lovely!
Sen tog ja mitt pick å pack å gick hemöver, tog tag i städningen på en gång, kände att de behövdes å sen va det skönt att göra något för att int tänka alltför mycket.
Damma,torkade,damsög skurade, ja de blev rent i varända hörn, skönt de va när det va gjort.
Men kunde inte låta bli att tänka på dig även fast jag hade fullt upp, så blev lite smsande emellanåt.
Efter jag städat klart, gick jag till tvättstugan för att vika ihop å ta hem mina nytvättade kläder, å där möttes jag av en väldigt roligt händelse, mina nytvättade mörka kläder va VITA(av tvättmedel)! vettetusan va de blev för knas, så de va bara att stoppa in en ny tvätt mä glatt humör.
Hade tänkte bjuda hem mor å far min på fika idag a, men dom va trött å slut efter deras lilla resa, men pappsen kom upp ändå å skruvade upp en hylla åt mig i badrummet, fint blev de! börja få riktigt hemtrevligt nu efter sisådär 5 månader i lägenheten.
Samtidigt som pappa fixa å dona gjorde jag mig iordning för att åka till Kramfors mä C, känns skönt att ha något att göra hela tin för att int tänka.
Men när vi kom dit kände jag ingen alls lust å gå på stan, kändes som jag bara ville ligga hemma under täcket å gråta.
Men bet ihop å gick runt å kollade här å där, sen köpte vi lite gotta å for hem.
Eller hem å hem, jag klev ur henns bil å hoppas in i min för att åka ner till mor å far å äta lite mat.
Blev bjuden på skinkpaj, mmm å gott de va, älskar mammas mat!
Satt där hos dom en stund å prata lite om allt möjligt, men blev för rastlös å började tänka för mycke, så kände att jag va tvungen att röra på mig, men skönt att umgås lite mä mor å far igen, va ett tag sen.
Åkte hem å bytta om till mjukisar för att sedan gå över till grannen, så nu sitt jag här ikväll igen, å vi gottar oss som aldrig förr,godis,chips å dipp,dricka å tända ljus,riktigt mysigt!
Hoppades nästan att du skulle komma ikväll D, men kanske va bäst för oss båda att det inte blev så.
Men imorron kanske. hoppas.

Känns som att de int blev ett alltför roligt inlägg, men kände att jag behövde skriva av mig litegrann.
Kanske blir en uppdatering senare ikväll/inatt.

Hoppas ni har en fin kväll alla mina vänner!

Saknar dig D!

Just to be with you I've done everything
There's no price I did not pay, no
Just to be with youI gave everything
Yes I gave my life away.


-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0