I'm gonna make it all the way


gonna make it all the way
 I'm not gonna stop until the day 
I'm standing on top of the world.

Fredag igen då, förstår int vars dagarna tar väg åt?
Veckan började lite mindre bra, mådde inge bra alls.
Men dag för dag börja ja må bättre å bättre å nu är allt på topp igen.

Onsdag kväll blev de en simtur mä C , riktigt skönt va de å roligt hade vi.
Haha vilken kväll alltså, minns int när jag skratta så mycket sist.
Allt började när vi var på hallen å simmade, å i bastun efter simmet, haha snacka om sköna kommentarer från damerna som satt där.
Efter vi simmat gick vi hem till mig där kvällen fortsatte mä en jäkla massa skratt, förstår int vad jag å C lider av?
Men leva länge kommer vi iaf göra!
Torsdagen tog vi oss en tur till kramfors, som vanligt?:P
Tog en fika på stan å spana på massa saker, hände en ganska sjuka sak, hur kan vi mötas på tre ställen inom loppet av en timme? haha int ofta det händer.
När jag kom hem tog jag tag i och städade lite hemm ,efter det stekte jag pannkaka å gjorde den goda blåbärskakan.
Kände mig riktigt händig där ett tag!:)
När kvällen närmade sig tog jag min lilla röda och åkte till stan för att umgås mä min vän H, även min kära arbetskamrat.
Åkte på affärn, inhandlade lite gosaker sen for vi upp till henne å kollade tv, å pratade en hel del.
Blev även en hel del skratt där, en väldigt trevligt kväll, får vi göra om snart H!:)

Idag då, skulle ja pallra mig upp ur sängen vid 9 hade jag tänkt, men va så sjukt trött, så ja kom nog int upp förens runt halv 11 tiden.
Kastade i mig lite frukost å åkte ner till mamma å pappa.
Jag å pappa skulle kolla igenom pärlan min innan jag skulle iväg å besikta den.
Behövde bara byta en lampa, sen va hon fit for fight.
Och det bästa av allt, hon gick igenom besktningen utan några anmärkningar! förstår ni va UNDERBART!
Det ända va en fjäder? fram som va brusten, men de va inget jag behövde åtgärda, pappa skulle titta på de närmare sommarn.
Nu sitter jag här och inväntar en trevligt kväll som jag ska spendera tillsammans mä J.
Blir film å massa gosaker här hos mig, ska blir roligt att umgås mä dig igen!
Imorrn lördag funderar ja på att åka in till stan å se en innebandy match som en kompis från sundsvall ska spela mot härnösand, får se om jag får mä mig C dit.
Blir en allmänt lugn lördag, fixa å dona lite hemma.
Sen på söndag ska jag JOBBA, så himla skönt att äntligen få jobba igen, ska även jobba måndag och fredag också.
Äntligen börjar pengarna rulla in igen.

Nu ska jag ta tag i disken å fixa ordning lite här hemma till J kommer på besök.

Puss å Kram på er mina vänner!

-JessicaAnnCaroline <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0