I’m here without you baby

Ännu en ny vecka på ingående.
blev lite skrivande för mig förra veckan, men jobbade mest hela veckan så hade ingen tid å lust å skriva något då, va helt slut på fredagkväll efter en hård vecka, men ändå skönt att få jobba lite.
I lördas blev de fest mä C, tanken va att vi skulle iväg å gratta en kompis, men hörde inget ifrån han.
Så jag å C satt hemma hos mig å förfesta, å de ångrar jag verkligen int, fan så kul vi hade!
Satt å sjung mä till gamla rosenström låtar, eller sjöng å sjön, skrek snarare. haha. grannarna mina lär ju undrar va vi höll på mä, men men, skitsamma när vi hade så kul.
Vid halv 11 tin kom T&L och hämtade oss för att åka in till Kramfors på glajjan, där vi även hade lika roligt.
Dansade hela natten lång, å de kändes dan efter kan ja lova!
Blev lite småtjafs å sådär mellan mig å C, men  bara glömma å gå vidare, lätt att de bli så i fyllan å villan.
Igår va de en ganska slö dag, lite småbakis sådär, men int så att ja va döende, lite trött å så bara.
C kom hem till mig ganska fort efter jag vaknat, vi satt å pratade å skrattade åt kvällen som varit, stackarn hade lite ångest,men det tycker jag aboslut int hon ska ha!;) Lammkött är fina grejer de!;)
efter att mest slöat hela dan tog jag å ryckte upp mig, gjorde mig iordning och tog å for norrut för att hälsa på D;)
Är fortfarande kvar hos D, och han är på jobbet,  va meningen att jag skulle åka hem imorse när jag vaknade, klädde på mig å så, gick ner till bilen för att åka, men vad, bilen startat int!? förmodligen för att de varit så kallt inatt å jag int haft någon motorvärmare.
Så nu sitt jag hos D å väntar på att han ska komma hem från jobbet, men gjorde iof int så mkt att bilen int starta, får jag träffa han mer;)
huvudsaken vi får igång den sen så jag hinner hem till träningen, den vill jag inte missa!

Du är så himla gullig D, tack för en fin kväll å natt:)

Puss

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer
Postat av: Pe..

saknar att prata med dig.....

2009-02-19 @ 02:50:48
URL: http://pez..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0