Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

Jag har sån konstig känsla i kroppen, jag vet inte riktigt vad det är.
Jag mår dåligt, har mycke tankar hit och dit, tänkte ofta på DIG.
Oftast är det på kvällen när jag ska sova som alla tankar kommer upp, saknaden av dig är stor.
Men jag vet att det inte skulle fungera, vi lever i olika världar du å jag.
Kanskeär det att jag håller på att bli sjuk, jag vet inte riktigt, för de blir lätt att det följer med en depression mä sjukdomarna.
Annars förstår jag inte varför jag skulle må dåligt, jag har det ju så bra med mina nära och kära, har alltid så roligt tillsammans med mina vänner.

heart
Men kan va en riktigt kärlek jag saknar, känner mig så ensam på ett sätt.
Visst att de är skönt att bo själv och så, men känslan att bli älskad  och älska någon saknar jag väldigt mycket.
Ska försöka ta och rycka upp mig nu.
Har haft en mysig dag med min mor, åkte till stan och handlade lite, sen åkte vi hem till mig å fikade lite gosaker.
Håller på att tvätta idag a, så ska väl pallra mig ner till tvättstugan och hänga lite tvätt a.
Ikväll blir det sola och simma om jag mår bättre, hoppas på det.

Du springer aldrig ifatt,
 när jag väl är där
 jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
 nu kan det vara för sent
att säga som det är

 Vi testar nya vägar
 som aldrig tycks ta slut
 vi har försökt att fånga den andra
 men aldrig nått ut
 jag vill ha en sista chans
 så jag säger det rakt ut

 Jag vill ha dig nu
 som jag hade dig förut
 jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

 Jag vet att det är svårt över telefon
 men när jag har dig nära
 vill du därifrån
 jag vet att du har tänkt
 men berätta hur du mår

 Jag försöker träffa andra
 men det är inte så lätt
 jag har försökt att tänka bort dig
 på alla sätt
det är dags att lägga på
 men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut
 jag vill ha dig nu som
 jag hade dig förrut
 jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut
 jag vill ha dig nu
 som jag hade dig förrut



-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0