Middagsbjudning med gofika.

Fick ett sms av min syster yster imorse, där hon frågade om jag ville komma å fika ikväll å att jag gärna fick komma på middag också.
tackade ja till fika för ja visste int om jag skulle hinna till middagen.
Men jag å C blev int så länge i Kramfors, sen for ja in till mamma å sa hejdå för hon åker till sthlm imorn,
så då insåg jag att jag skulle hinna till middagen ändå.
Så jag skyndade mig att skicka ett sms till syster å hörde om erbjudandet om middagen stod kvar, å de gjorde den som tur var!
Så efter ja hälsat på min mor, tog ja pärlan min å blåste in till stan till min kära syster.
Middagen var precis klar när jag kom innanför dörren, blev bjuden på kyckling med ost å pesto på å pasta i tomatsås till, MMM säger jag bara, gud så gott det var! tur jag tackade ja ändå!
Nu sitt jag å syster å pratar lite å väntar på att bror å hand familj ska komma hit på fika.
Blir kaffe, en god kladdkaka å lite små kakor till, lite fika sitt ju aldrig fel!:)


kaka


Nu ska ja fortsätta mysa med mina nära å kära!

Kanske blir ett inlägg lite senare om jag har något nytt att berätta för er:)

puss
JessicaAnnCaroline<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0