Nattuggla

Ja här sitt jag å ugglar, HO HO, HO HOOO!
Psyket nästa,eller va säg du C?:P haha


Nä men ja är mer en kvälls å nattmänniska, ha så svårt å komma till ro på kvällen.
Håller hellre på å plockar på lite här hemma eller något annat spännande.
Va mä C till tvättstugan en sväng förut å bokade upp mig på tvättid imorrn, så tänkte att jag skulle sortera upp kläna när ja kom hem.
Meen de har int blivit gjort än, fastande här vid datorn som vanligt.
Snart får jag nog nå ryck å gör de, kanske börja städa lite a inför storstädningen imorrn!
Hade de riktigt mysigt hos syster min ikväll, pratade lite skit mä syster,bror å erica å sen små busade lite mä mina små troll som har blivit så sjukt stora, W är ju snart 7 år,herregud!
Blev kvar där till halv 8 ungefär, sen for ja hem till mor å far, plockade fram lite grejer å kläder till pimplingen på lördag.
Sen önskade ja dom en trevlig resa, dom far ju ner till fjollträsk imorrn dom, liiiite avsundsjuk är ja allt!
Men men,nästa gång kanske de är min tur!
På vägen från utansjö tog ja mä C hem från sina päron, vi drog hem till mig för att färga lite hår på mig.
Eller gjorde rättare sagt ljusa slingor, tänkte återgå till mitt blonda jag som ja trivdes bättre mä.

Innan...

Efter....222

Syns int så jättemycke nu när de är blött, så kanske blir en bild imorrn när de är torrt!
Men är iaf ett steg närmare blondt nu känns de som.
Tack kära C för att du hjälpte mig med det, trodde nästan du skulle ge igen sen sist, haha!

Längtar, Längtar,Längtar....
Jaaa jag längtar så oroligt mycket tills på lördag så de finns int, hoppas verkligen morrondan går fort nu!
Ska setill å städa å tvättagärnet imorrn så tin går fort!
Blir även en sväng till Kräkis imorrn för att inhandla lite dricka till på lördag, får se va de blir för gott, cider som vanligt antar ja!:P kanske bli en liten punch till pimplingen a! får se va börsen säger!

haha skrattade så tårarna verkligen sprutade förut när jag läste det här

“Nu kära vännen, skall du få höra.
 Vad man med en hårfön kan göra.
 Sätt den för muffen och brumelibrus,
 så har du fått dig en fladdermus!”


Antar att ni förmodligen int skratta lika mycke som jag, men min humor är ju lite speciell som sagt"
Tur man är lättroad, hur tråkikigt skulle livet ananrs vara liksom!?

Nä va säg ni, om jag ska ta å göra någon nytta kanske? fast sängen ser ju väldans lockande ut alltså, dock väldigt tom.
Men då kan man ju bre ut som hur mkt som helst:D haha
Nä sortera tvätten va de ja.......

God night, katt fight!

-JessicaAnnCaroline <3


Kommentarer
Postat av: Mr.Bertil

Kommentar.. <--- ser du..nu kommenterar jag.. :P

2009-02-27 @ 01:16:08
URL: http://clubbmaniac.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha men din humor suger Carro!

2009-02-27 @ 18:56:03
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0