Ny Design på bloggen!

Jaa äntligen har jag fått en finfin design på min blogg,
Å den underbara personen som gjort den heter Tobias-(http://clubbmaniac.blogg.se/), en helt underbar vän på alla sätt å vis, du är speciell!
Tack så mycket! Hade absolut int kunnat fått den så fin själv!

Kvällens träningspass då, jaa de va hårt kan ja lova, tyckte det i måndags va hårt, men de här va fan hårdare, shit vad hon körde mä oss alltså, pumpade verkligen till max.
Höll även till i Bollsta å tränade i hallen där, mycket bättre än här uppe på hallen, va lite mer utrymme uppe i bollsta.
Så dit åk jag nog fler gånger!
Efter träningen åkte jag å C hem till mig å satt oss i soffan, å där ha vi suttit mest hela kvällen, snackat skit å haft en å annan skrattattack som vanligt!
Jag fastnade här vid datorn å C somnade till en timme, sen kunde ja int låta bli å väcka na på ett dumt sätt! haha! alltid roligt å jävlas mä andra!
Så när hon gick hem tog jag mig i kragen å hoppade in i duschen, kände mig int alltför fräsch efter träningen.
Imorrn är de Torsdag å vad betyder de??
Att de bara är tvåååå dagar kvar till lördag, förstår ni hur mycket jag längtar??
Hoppas dom här två dagarna går fort!
Imorrn blir de hårfärgning på mig å min mor för hela slanten, sen blir de nog en runda till kramfors mä C för att köpa ngt gott:)
Ska ta å lägga mig i sängen nuja, så jag orkar upp lite tidigare än 12 imorrn.

Sov gott mina vänner!

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0