Pokerface

Då va de lördag då, lugn å skön dag, känns väldigt bra.
Fick ett fint uppvaknande imorse, haha C´s katt Tjorven hade lite problem, så fick stiga upp å hjälpa dom å fixa till de.
Stackars lilla katt.
Men de blev bra till slut.
Tog mä mig täcket å gick å satt mig i soffan i lugn å ro, va så himla trött men kände ändå att de va dumt å sova bort hela dan.
Hann bara sitta en stund så ringde det på C's telefon, de va L som undra om hon ville följa mä på en promenad upp till skoterstugan, så vi gjorde snabbt iordning oss åt lite frukost å så, tror aldrig ja varit så snabb på morron.
På mä massa kläder å ut i den härliga luften, vi mötte upp L å hennes lilla söta E som satt så snällt på bobben.SÅ himla söt den där lilla ungen!
Sen tog vi oss en skön promenad upp till skoterstugan, va så himla skönt väder, synd det skulle blåsa så bara.
Men bara grejen att vara ute är helt underbart.
När vi kom fram dit så va de ett helt gäng, vi satt där en stund å bara myste, L å E köpte sig en varsin burgare å smaskade på.
Under tiden vi va där kom de en del skotrar, ååååh va jag saknar min skoter, de är helt sjukt!
Men känns som att jag är mer behov av bilen, å har tyvärr inte råd mä båda.
Sen ha de varit så dåliga vintrar, men nu är de ju sjukt mycke snö.
Men när jag har ett fast jobb så blir det en ny skoter, så mysigt å va ute å köra i pudret! Lovley!
Efter den sköna promenaden tog jag min lilla pärla å körde ner till mor å far där även min kära syster va å hälsade på.
Kom precis lagom till fika, så vi satt å fikade å pratade massa.
Va så nyfiken på min systers utklädnad till personalfesten hon skulle på, men hon hade int mä sig allt, men fick en bild nu senare ikväll, gud så snyggt de blev!;)
Efter ett par timmar där nere åkte jag hem en snabbis för att sen åka till kramfors,ovanligt!
Va bara hem en snabbis å hämtade börsen sen tog jag mig en promenad ner till T där C va på kalas, fick se hur dom bodde nu när dom flyttat,väldigt mysigt hade dom fått de.
Sen åkte jag å C iväg till Kramfors för att handla lite, började fundera lite på dagens middag, C kom mä en väldigt fin idé, kött å potatisgratäng,mmmm!
Så efter vi handlat åkte vi hem till C där vi gjorde iordning gratängen å c stekte lite älgkött, blev huur gott som helst!
Så nu sitt man här mätt å belåten å inväntar att melodifestivalen ska börja, inte för att jag är å insatt i den,haha.
Men blir att se den när ja ändå bara sitt hemma å tar de lugnt, å sen blir det självklart lite godis a!
Jag har försökt att inte tänka å fundera så mycket under dan, men det ha varit svårt.
Känner mig nästan lite lurad.
Men jag vet inte,får ge dig den tid du behöver.
Ska ta å va lite social nu, se på tv å äta lite godis,mums!

Puss

-JessicaAnnCaroline <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0