Pump it up!

Yeaaah, är helt slut efter ett underbart hårt träningspass!
Ikväll körde vi verkligen STENHÅRT, så jäkla skönt! Pumpade verkligen allt som gick!
M är en kanon ledare, hon kör verkligen stenhårt, underbart!!
Längtar redan till nästa pass!
Nu blir de att softa i soffan mä mina kära C, se lite mia&klara å skratta lite! haha!
Imorrn är dagen planerad, jag å c åker ner till E, hon ska få sin present i efterskott sen tro ja C skulle klippa na å göra na fin tills på lördag då de är, Fest!!
Sen har ja bjudit min mor på middag när hon sluta jobbet, tänkte jag skulle vara lite snäll när hon va så snäll mä mig idag, så slipp hon tänkta på å laga mat när hon komma hem a.
Snart tisdag å 4 dagar kvar!!
Blir upp tidigt på lördagmorron för att dra till Östby där det är premiär, får se om vi tar sparken dit så vi kan dricka varm choklad å punch å värma upp inför kvällens bravader!!:D längtar som fan!!

Haha ja å C är ju verkligen riktiga nötskal, på väg upp till träningen, går vi å sjukar oss som vanligt, C går innerst å ja går en bit ute i vägen, så kommer de en bil:
Jag: Oj,de kommer en bil (springer in på sidan)
C: oooj!! (springer över på andra sidan)
Hahahah,dumt å stanna kvar på sidan hon va på.
C: hoppas ingen såg de där,måste trott att vi va helt snurrig.
Jag: Jaa för han i bilen lär ju int ha sett oss!

Hahah låter nog inte lika roligt som de va för oss, men vår humor är nog bland den sjukaste!

Även efter träningen bryter vi ut i skratt
När jag halkar till i trappen utanför hallen mitt framför en ur fotbollslaget, kändes nästan som ja bröt ryggen, men fan va vi skratta! herregud,man är ju mästare på att skämma ut sig tametusan!

Ja ni hör ju vilket liv vi lever, haha mycke skratt kan ja lova, tror int bloggen skulle räcka till, till ens hälften av alla tokerier vi har för oss om dagarna!

Nu vill C låna min dator å printa ner lite i hennes blogg a.

Hörs imorrn!

Puss
-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0