Snö Snö Snö...

Snön bara öser ner, å jag som vil ha vår!!
Tro jag aldrig ha längtat så mycket efter våren som jag gör nu!
Men kan bero på mitt skoterintresse, att jag körde skoter dom tidigare vintrarna, å de har ju inte blivit av en enda gång.
Men hoppas på att C får låna sin pappas skoter någon dag så vi kan åka iväg på en mysig utflykt, om inte annat så ha G lovat mig att jag ska få åka med han, men inte lika rolgit att åka med, men har jag tur kanske jag får köra a!;)
Har blivit lite skridskoåkande a, det som är så himla roligt, tro jag åkt två gånger med mina älskade brorsbarn, första gången inne på högslätten, det va riktigt skoj, andra gången va vi ute, å då va det så knagglig is.
Men ska nog setill att vi ska åka minst en gång till innan isarna har smält!
Nästa vecka är det sportlov för dom som går i skola, gud vad jag saknar att går i skolan ibland, att veta att man har något att göra varje dag, att få se fram emot helger och lov.
Man hade det trots alls ganska bra när man gick i skolan!
Men ska setill att umgås lite mä Wilma å Melle nästa vecka när dom har lov, så jag får känna av lite att det är sportlov också!
Kanske ska följa med dom på paradisbadet iafall, som jar har längtat efter att åka dit!

Äntligen är det Torsdag och två dagar kvar!
Dagen till ära har jag lite av varje planerat, råkade sova ganska länge idag mä, tro klockan va nästan halv 12 innan jag steg upp.
Men det är ju sååå skönt å sova,speciellt på morron!
Trodde nästan ja int skulle ta mig upp ur sängen idag, trodde jag skulle ha världens träningsvärk, men icke!
Men det brukar smyga sig på när man minst anar de!
Ha precis gjort mig iordning å väntar på att C ska bli klar, ska ta oss en sväng till den "stora" staden Kramfors och inhandla lite saker, ska iaf köpa mig en mascara tänkte jag.
Efter det ska nog C göra slingor på mig, eller om det blir senare ikväll.
Ska nämligen till min käraste syster på fika ikväll, dit även bror mä familj ska, en riktigt syskonkväll blir det, såå mysigt!
Just ja, påtal om syskonkväll, pratade nyss med min halvsyster på msn, va jättelänge sen jag hörde något från henne, kul å höra att allt va bra mä dig E!

Nu skickade C sms at thon va klar, så nu ska ja dra!

Ha en fin dag!

JessicaAnnCaroline <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0