söndag=segdag

Ja de känns verkligen att de är söndag idag, är något speciellt med söndagar, är alltid så himla seg å trött, spelar ingen roll om ja bara varit hemma å tagit de lugnt, för ha ja festat är de ju ganska förståligt att jag är trött å seg.
Hade tänkt att jag skulle sova till minst 1 idag, men då ringde min kära far å väckte mig, dom hade tänkt å komma upp en sväng mä lite grejer till mig, så då va de bara å kliva upp å se glad ut.
Innan mamma å pappa kom så kom min kära granne över, berättade att bonde söker fru skulle spelas in hos henne ikväll, haha hon är så sjuk! Men ska bli roligt å höra sen ikväll hur det gick.
Bjöd mor å far min på lite fika sen åkte dom hem igen.
Nu ha ja suttit å läst lite bloggar, älskar min kusins blogg, man blir så glad av att läsa den, alla roliga fräckisar hon drar.
Nu har jag gjort mig iordning a, ska snart iväg å jobba, känner int alls för det, men de är skönt när jag väl är där å jobbar för fullt.
Är ju trots allt bara från 16-21 jag ska jobba.
Ska ta å göra mig lite lunch/middag strax, blir ju så fel när ja sov länge å börjar jobba 16, hinns ju int mä å äta alla mål som jag annars brukar va ganska noga mä.

Skriver kankse mer ikväll om jag int är alltför trött efter jobbet.

Hittade ett bra citat i min kusins blogg:

"Bakom molnen är himlen alltid blå"


Puss å Kram!

-JessicaAnnCaroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0