Sovmorgon

Idag sov ja verkligen ut, har precis stigit upp å ätit en god frukost.
Samtidigt som de är så himla skönt å sova länge så får jag ändå ångest att jag sovit bort halva dan.
Men idag va de värt de vill jag lova, hade en sån underbar dröm, som jag verkligen int ville vakna upp ifrån.
Jag hoppas att den blir sann en vacker dag;)

Skrev ju i förra inlägget att jag skulle berätta lite om lördagen, så tänknte att jag ska ta å göra de nu.
Dagen börja mä att jag åkte in till stan mä min kära far, var på bolaget å handla inför kvällen.
När jag kom hem börja jag förbereda mig, väntade på att C skulle komma hem å locka håret på mig.
Minn att tiden gick så himla sakta, ville ju att festen skulle börja.
När C kom hem, gick jag över till henne å fick håret lockat.                   

hår
Bilden blev int så bra tagen, men håret blev väldigt bra.
Började även att sminka mig där när håret va klar,C skulle hä på mig ögonskuggan.
smink


Ser int heller lika bra ut på bild som de gjorde i verkligenhet.
Efter de va klart så åkte jag ner till mina föräldrar för att få mig en go middag, gjorde mig även klar där nere, mamma va så nyfiken på kläningen jag hade köpt:
klar

Sen for jag upp till C för att äntligen börja festen, en liten stund efter att ja kom dit kom även Erika,Maria å Linus.
Va tänkt att vi skulle ha tjejkväll, men Linus va snäll å stannade för att sedan skjutsa oss vidare till Kramfors på en fest.
Men när vi alla samlats hos C blev de mycke prat å mycke gott att dricka.
Efter en stund började C att hjälpa E och M mä sina hår.
h


c


Vid 8 tiden åke vi vidare till festen på bruket i Kramfors, bilfärden dit var väldigt rolig må ja säga.
Festen på bruket va rätt lugn vid en början, men efter ett tag spåra den mer eller mindre ur, int på ett dåligt sätt, utan att vi dansa,sjöng, va allmänt fulla.
 pyss
Vet int va klockan va riktigt, men kanske vid 23 åkte vi ner på gladan å shejkade asset.
Efter de har jag int så mycket mer att de berätta, Vi som va där vet va som hände!;)

Nu tänkte jag göra mig iordning  för att ta en promenad i det fina, men kalla vädret.
Får se hur lång den blir eftersom de är så himla kallt, brrr. men ja får väl klä mig väl.

Puss

-JessicaAnnCaroline <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0