Stockholmsweekend


st


Sitter och har lite småångest över att jag tackade nej till en stockholmsweekend sista helgen i februari.
Hade varit väldigt skönt å komma iväg några dagar, men jag får ta det en annan gång.
De va min kära mor som undra om ja int ville följa mä dit å bo på hotell å gå på "The buddy holly musical", kändes dumt att tacka nej men har ju andra planer den helgen, tack ändå mamma!
Sen har jag även lite småångest att jag ska kliva upp om typ 6½ timme å jobba, men samtidigt ska de bli skönt att jobba, de är just det här att kliva upp tidigt på morron som är jobbigast, morgontrött som jag är!
Ska även upp halv 6 på måndag för att jobba, men sen kan jag hoppas på att få sovmorgon dan efter de.
Ligger i sängen nu hos mamma å pappa,ganska skönt å vara här, bara vara liksom.
Sen känns de bra att jag har morgonpigga föräldrar som förhoppningsvis får upp mig ur sängen imorrnbitti.
Såg precis en ganska hemskt dokumentär på tvn, farlig resa hette den, handlade om två tjejer som träffade några killar, som efter ett tag erbjöd dom en resa till Peru med allt inräknat, å det blev dom jätteglada över, men sen kom vinken med det hela, dom skulle smuggla knark åt dom, så till sist åkte dom fast i tullen å tjejerna fick sitta i fängelse.

Sluttjatat för ikväll, ska försöka sova nu.
Hoppas ni har å haft en bra lördagkväll!

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0