Taggad!

Jaa jag är verkligen taggad för träningen, ikväll ska jag ge allt!

Idag har jag jobbat, skulle jobba 7-12 men då kom chäfen å frågade om jag inte kunde jobba till 14 istället för att det va en som va sjuk, å de gjrode jag mer än gärna.
Det var en lugn å skön dag på jobbet, ibland var de nästan för lugnt, men jag å S försökte roa oss och dom äldre så mycke som de gick.
Ska även jobba imorrn, 12-20.30, pengar pengar!:)
Efter jobbet idag åkte ja ner på stan å solade, tänkte jag skulle ta å bli lite brun, känner sig ju så mycket fräschare då.

Nu när det är en ny vecka ska jag ta nya tag å verkligen setill att de blir en kanon vecka
Hade även en mysig söndag igår, jobbade först 7-12, åkte hem å tog de lugnt, charly kom över, jag tog en powernap.
Sen blev vi så himla rastlös, tog oss en sväng till kramfors som vanligt. handlade lite ingridgenser till att göra pizza.
Vi åkte hem till mig å gjorde pizza, himla goo blev den må ja säga  pi pi2
Sen tog vi det lugnt hela kvällen å bara myste i soffan framför tvn.

Nu ska jag gör iordning mig för träningen å sen gå över till C, hon va så gullig å bjöd över mig på middag.

Puss!

JessicaAnnCaroline

Kommentarer
Postat av: Robban

Jag har utmanat dig i min blogg =)

2009-02-11 @ 13:16:31
URL: http://robertskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0