Tröttast på jorden..

Det va ja imorse när jag skulle upp klockan 9, gick int alls som planerat:P haha.
C hade tydligen skickat ett sms å fråga om ja va vaken, men int hörde ja de e.
Sen ringde hon 9.40 typ å fråga om ja va vaken, så då blev det brådska i brägårn!
Studsade upp ur sängen,klädde på mig, åt frukost. å viktigast av allt, ta mä tvätten så jag kom igång mä de så tidigt som möjligt.
Men lyckades ändå va klar till 10, riktigt duktigt! haha!
Men värre blev de att få igång tvätten då, dörren va låst ner till tvättis å c hade redan hunnit ner till bilen, så kastade bara ikeakassen utanför dörren å gick till bileen där c väntade.
Vi drog till Kramfors, för att inhandla det drickabara till "kalset" imorrn! :D
Blev cider för mig som sagt,men ingen punch blidde det, blev för snål.
Men int försent än, så kanske jag ångrar mig å köper de ändå.
Efter boa blev det dollar å ica, vanliga rundan för oss typ!:P
När ja kom hem blev det att kasta in tvätten på engång å sen hem å städa tänkte ja.
meen ha int kommit mig för det än, har diskat iaf, känner mig duktig bara va de:) haha
Men ska ta tag i städningen inom kort hade jag tänkt.
Men är ju sååå fint väder ute a, så skulle helst av allt vilja vara ute. men känns som att jag int ha tid mä de idag!
Får hoppas på samma fin väder imorrn när vi ska sitta ute på isen nå timmar.

Fick även min mobilladdare tillbaks idag, äntligen! Så nu blir de mer bilder i bloggen igen!

Städa var de ja..

Puss

Jessicanncaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0