Underbar "umågs mä mammi" dag

Ja idag är ja på riktigt braa humör, riktigt taggat inför träning ikväll a.
Min kära mor kom å hämta mig imorse när ja duschat å ätit frulle, sen drog vi till Kramfors, hon tyckte jag behövde handla lite.
Så vi va på Dollar en sväng, köpte lite småplock där bara, sen blev de ica å en massa mat att fylla på¨kyl,frys å skafferi mä.
Sen blev de även semlor, så när vi kom hem till mig fika vi kaffeå semlor, mums! men blir nästan lite föör mycke,men kan ändå inte låta bli!
Tack mamma för en underbar dag, du är den bästa mammam som finns!
Efter mamma åkt hem bjöd ja över min kära granne på middag, blev korvstroganoff å ris, riktigt gott va de!
Nu sitt vi å lyssnar på musik å laddar inför träningen ikväll,ska bli sååå skönt å träna!
Sen laddar vi även inför lördagens äventyr, 5 dagar kvar!!
Hade även en bra kväll igår på jobbet, hade lite ångest att jag skulle jobba,men när ja väl va där va de riktigt skönt att få jobba.
Jobbade mä E, va väldigt länge sen ja jobbade tillsammans mä hon, hon är bra snäll hon!
Sen blev vi även bjuden på semla av B för att J jobbade sista dagen.
Efter jobbet drog ja hemöver i ovädret, fick besök av D, väldigt trevligt!
Va länge sen ja umgicks mä han, bra rolig prick de!
Satt å prata massa, kollade blocket på skotrar, blir sååå sugen på å köpa en,men får nog drömma några år om de!
Vi åkte in till stan senare å köpte lite mat, va så himla hungrig.
När vi kom hem kom mina kära granne över å berättade om hennes kväll, va ju så nyfiken.
Haha ha nog inte skrattat så mycke på länge, väldigt underhållande kväll blev de mä C och D, skönt å umgås så man slipp sitta ensam å tänka..

Shit happens,life goes on!

Nu blire å byta om å dra till hallen snart!

Puss å kram!

-JessicaAnnCaroline<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0