Allting kommer lösas och bli bättre igen.

Gomorron!
Idag är jag uppe tidigt igen, klev upp vid 7.
Sov hos bror min inatt så jag int skulle försova mig, men knappt att jag vakna ändå.
Men till slut vakna ja av att min söta brorson stod å spela tvspel.
spyro

Sitter hemma nu, funderar på om jag ska lägga mig på soffan å vila eller om jag ska bita ihop å hålla mig vaken.
Ska åka iväg till Kramfors, men det är int förens efter 12 då C har slutat.
Tänkte jag skulle ta tag i håret nu, kan int fortsätta å gå runt å se ut som jag gör.
Hoppas dom ha någon bra idé på salongen hur jag ska färga håret, för de har inte jag.

Förresten, idag är de tydligen tulpanens dag, undrar vem jag får tulpaner av då?;)

Fick precis ett glädjande samtal, jag ska jobba!:) ikväll,på söndag å måndag! Började nästan bli lite orolig att jag inte skulle få jobba nå mer den här månaden,men nuså!:)

Nu blir de en powernap!

-JessicaAnnCaroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0