Stannar..

Ja,jag blir kvar i Utansjö en natt till, pappa skjutsade hem mig en snabbis så jag fick hämta lite kläder mm.
Känns skönt att vara här så jag int ligg helt ensam nu när jag är sjuk, sen kan jag ju ligga mä datorn i sängen å surfa när jag är här,de är int helt fel! :)



Sitter åter igen och funderar på hur jag ska göra mä mitt hår? tror jag ha pratat i flera månader nu om att jag ska klippa och färga håret, men hur är den stora frågan?
Jag är skitsugen på att klippa ganska kort och färga håret brunt, men samtidigt så trivs jag så bra i långt blondt hår, men jag vill göra en förändring! Jag ska ta tag i det här nästa vecka när jag förhoppningsvis är piggare, så får ni väl se då om de blev någon större förändring!
tråkigt hår! -Tråkigt hår-


På tal om färg, imorrn ska jag och pappa åka och köpa färg till mitt tv/sovrum!:D Äntligen, har pratat om att måla om sen jag flytta in där i september, så de är på tiden nu!
Färgen jag har där på väggarna nu är typ blå/turkos, ingen höjdare alls, förstår int hur den som bodde innan där kunde välja en sån där hemsk färg,men smaken är som baken!
Jag lägger väl in en före och efter bild sen så får ni se!

Nä ni,om jag ska ta och knapra i mig ett par alvedon å ta lite hostmedecin å lägga mig så jag är fit for fight å shoppa imorrn,iaf en present till syster!

-JesssicaAnnCaroline

Kommentarer
Postat av: Robban

Det tog sin tid o få till en blogg :P

2009-01-08 @ 22:10:12
URL: http://robertskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0