Början på något nytt?

Ja då ska jag väl göra ett nytt försök att skriva blogg då!

Nytt år, nya möjligheter?
Känner på mig att de här året kommer bli ett underbart år, om inte annat så ska jag setill att de blir det!
Men Början på det här året va inte alltför spännande, har åkt på en jobbig förkylning.
Det är inte så att jag är lite snorig utan har åkt på hela "kittet" feber,frossa,hosta,halsont, ja allt va en förkylning innebär.
Men ska inte klaga mer,jag lev ju iaf å nu kan de ju bara bli bättre!

Sitter just nu hemma hos m&p, sov här inatt, orkade inte åka hem igårkväll, så får se om jag orka åka hem ikväll eller om jag blir kvar en natt till.
Mitt gamla flickrum
Kände mig väldigt liten imorse när jag vaknade upp i mitt gamla "flickrum", som nu är omgjort, minns den dan då mamma börja prata om att göra om mina rum, va ont de gjorde i hjärtat på ngt sätt, konstigt att man kan få en sån där känsla av ett rum?

Och imorrn är de Fredag och helg igen,förstår inte vars den här veckan tog vägen?  men de kan ja bero på att jag mest sovit bort hela dagarna.


Men imorrn tänkte jag göra ett försök och åka till Birsta och shoppa lite, har varit sugen hela veckan på att shoppa,men orken ha inte funnits där!
Blir nog till att shoppa lite kläder och smink tror jag, fick ju presentkort både på birsta och ikea, så jag måste ju passa på å shoppa för dom.
De jag inte får åka ifrån birsta utan är ju en present till min kära syster, hoppas bara på att jag hittar den. Mamma kollade efter den igår på Jula,men hon hittade den inte. Men jag hoppas den finns på typ Siba eller Elgiganten.

Har suttit ett tag med det här inlägget nu, men kommer inge längre.


-JessicaAnnCaroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0