Borta bra men hemma bäst!

Nu är jag hemma igen!
Herrgud va himla skönt de är att komma hem, även att jag bara varit hos mina föräldrar två nätter,men känns som ja varit borta en evighet.
Jag å Far min tog ju en tripp ner till Birsta, började med att leta presenten till min kära syster, kollade på siba,elgiganten å alla dom där affärerna, tro ni jag hitta den? nää.
Jaha tänkte ja, va ska jag nu köpa? Men då va de en tänkbar affär vi inte hade varit på, så vi gick dit, å där hittade jag den!!
Snacka om tur, annars vet jag inte vad ja skulle köpt till na,så himla svårt!

Sis present-->
Till sis

Haha vet att bilden ser rätt skum ut,men kan ju inte knäppa så de syns va de är(ifall sis skulle läsa).
Jah, när presenten var överstökad så åkte vi å köpte tapeter å färg och allt som hör till, weee är så lycklig, ett steg närmare ett fint å mysigt rum!
Tror jag kommer trivas ännu bättre efter jag gjort om, längtar så till de är färdigt!

:)

På bilden syns lite av tapeten, men inte så mycke, å de är de lilla ni får se av den innan dom sitter uppe, nyfiken?;)
Mer än att jag köpte present och färg så blev de även skor och ett linne till träningen som jag förhoppningsvis sätter igång med till veckan

träning
träning
Fina va?:)

De va Birsta resan de, blev inte så mycke mer shoppat än så, men en fågel viska i mitt öra att jag ska dit nästa vecka igen;)
När jag kom hem från Birsta kom grannen över (bästa charly) , så jag visade henne allt fint jag köpt, sen små prata vi lite å tog en sväng till kramfors.
Har legat inne för länge känner jag, måste ut i svängarna hela tin. Men i kramfors blev det inge speciellt, tog våran vanliga runda på dollar och ica.
Väl hemma från kramfors, gjorde jag ordning lite mat, plockade undan å diska lite å till slut hamnde jag här.
Men blir inte sittandes här nå längre, tänkte packa ihop lite gott å gå över till hon i huset brevé:)
Blir nog att jag skriver ett inlägg innan jag lägger mig.

Ha de bra så länge mina vänner!

-JessicaAnnCaroline <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0