Fredag,Lördag,Söndag,Måndag,Tisdag.

Nu va de länge sen jag skrev, har inte skrivit sen i torsdags om jag minns fel.
Tänkte ta å skriva lite om dagarna jag har missat.

Fredag
Blev väckt av att min kära mor ringde å berätta att hon å pappa va på väg till mig,så de va bara att hoppa upp ur sängen å klä på sig.
När ja väl gjort mig klar så va de full rulle på mamma å pappa som kommit hit för att tapetsera min fondvägg, hjälpte pappa lite emellan åt medans jag åt frukost       .tapetsering

Sen vid halv 12 bar de iväg till Birsta med C.
Gick mest å längta hem när jag va där, för att jag va så nyfiken på hur de såg ut hemma när allt va klart.
Hittade iaf lite grejer i birsta
Ett par Jeans
En lång skjorta/tunika
jag
T-Shirt
Sen på Ikea köpte jag en matta å två hyllor.

När ja å C kom hem, vid 8 tiden, va allt i lägenheten klart för länge sen, mamma va till å mä snäll att ställa tillbaks möbler å städa å så.
Vilken överraskning när jag kom hem alltså, va fiiiint jag hade fått de, en helt ny lägenhet, så himla fräscht.
Så jag å C satt igång å strykte å hänge gardinder, bytta mattan å så.
Resten av kvällen spenerade vi framför tvn, lets dance,samatha, och en dålig film som ja int minns va den hette.

de va fredan de.

1

2

3

4

5

Visst har jag fått fint?? skriv gärna en kommentar vad ni tycker.

Lördag
Åkte in till stan en sväng, handlade lite till bakningen.
For hem å städa lite, och bakade min goda blåbärskaka.
Vid 2 tiden kom min bror, hans barn, min syster å N å hälsade på för att ser hur de blev i lägenheten.
Alla tyckte att jag fått så fint så.
När dom begav sig hemåt, hoppa ja in i duschen, åt lite mat å åkte sedan in till stan för att spela spel och umgås mä bror,syster å N.  s
åkte hem vid 22, eller hem å hem, åkte till F där C va, satt där å pratade en stund.
Sen for jag å C hem till mig,somnade på varsitt ställe, hon i soffa nå ja i sängen.

Söndag

Jaha,va hände då. inte alltför mycke, sov till 1 tiden
gjorde mig iordning, åkte till bror å fika å hämtade datorn.
Sen åkte jag vidare till jobbet för att jobba från 16-21.
Jobbet var de en lugn å skön kväll, gick ut på andra avd lite då å då för att ta en paus mä H för att prata lite, så gla att vi lärt känna varann H! :)

Måndag

Hade tänkt å sova lika länge då, men som tur va ringde C´s mamma(jobbar som "vaktis") å väckte mig å skulle komma å kolla på vattenblandaren i duschen, för att jag skulle få en ny.
Sen gjorde ja iordning mig, åkte till Kramfors mä C en sväng för att handla.
Blev bara hem å vända för att sen åka å jobba även 16-21.
lite mindre lugn kväll, men med C och M så löste vi det.

sis

Efter jobbet åkte jag till sis, fikade å pratade massa, väldigt mysigt, får vi göra om sis!
Gick till C när ja kom hem,prata lite å sov på tv en stund, sen gick ja hem å hoppa i säng.

Tisdag

Försov mig, C ringde å väckte mig vid 7, halv 8 skulle ja va klar att åka på ett litet äventyr.
Dagen började mindre bra, fastanade med C´s bil på parkeringen, ahde kommit så sjukt mycke snö.
Så de blev ett mindre träningspass för att försöka få lös den, helt omöjligt, ringde efter C´s mamma, försökte igen när hon kom, men den grävde bara ner sig mer å mer.
Vi gav upp å tog min bil, så vi kom iväg till slut, stressad som bara den.
Medans vi äventyrade hjälpte C´s mammas jobbarkompisar till att dra lös bilen mä en traktor.
Va helt slut efter vårat äventyr, så när ja kom hem la jag mig på soffan å tog en powernap.
Nu ska jag gå över till C för att se hur de går för henne mä målningen.

t

Ha en fin kväll alla.

Puss
-JessicaAnnCaroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev i rummet..:)

2009-01-21 @ 19:28:53
URL: http://momerika.blogg.se/
Postat av: H

jag är gla att jag fått lära känna dig å göllee! :)

2009-01-29 @ 21:33:39
URL: http://sjuhelvetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0