Godmorning sunshine!

Då är de fredag då och dags för att shoppa!
Helt otroligt så känner jag mig piggare idag, kände direkt när jag vakna att det va ett underverk att jag fått sovit hela natten!
Och höjpunkten av allt,jag kände vad min frukost smakade!
morgonpigg
Morgonpigg?


Tänk vad tiden kan gå sakta ibland,eller kanske är det jag som är vaken FÖR tidigt för ovanlighetens skull?

Just ja,fick ett samtal av min käre vän pierre inatt, pratade om min halvsyster.
Låg och tänkte på det sen, varför har jag,mina syskon och min pappa så dålig kontakt med henne? Jag menar, hon är ju trots allt vårat kött och blod.
Men det är klart,vi lever olika liv, lever i en annan famil. Hon har ju sin familj hon växte upp med.
Det känns konstig på något sätt, att 40 mil ifrån mig har jag en syster, som jag träffat 3 gånger i mitt 21 åriga(snart22) liv,
det känns så overkligt på något sätt!
Konakt med min syster Eva Ferrari är nog något jag ska ta tag i detta år, denna månad till och med! skärpning nu!

Äntligen har jag fått tiden att gå lite,så nu är det dag att klä på sig och fara!

Have a nice day!

-JessicaAnnCaroline<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0