It's Friday, I'm in love

Då har jag missat att skriva i bloggen två dagar igen, men har haft en hel del att göra sen så funkar inte internet alltid hos mig, så då blir de lite svårare.
Men i Onsdags så va ja hos frisören, började med att göra mörka slingor, sen klippte hon mig.
Blev helt okej, men känns väldigt ovant, eftersom jag varit blond i 6 år.
Mitt upp i allt, precis när jag skulle skölja ur färgen i håret kom en fotograf å fråga om jag hade tid i 5 minuter, ja visst tänkte jag. men samtidigt hade jag inte alls lust att vara med på bild.
Men som tur va,så va det frisören som han skulle fota, sen skulle jag bara sitta å hon stå och låtsas hålla på med mitt hår.
Så det ända som syns på bilden är mitt bakhuvud.
Tänkte jag skulle lägga ut en bild på hur håret ser ut, för er som är nyfiken på att se.
Efter jag varit och fixat håret, for vi hem från Kramfors, jag bytte och tog min bil och åkte in till stan.
Skulle skjutsa min bror å å mina brorsbarn.
När de väl va gjort, skynd jag mig hem, gjorde lite mat å sen gick jag å C och simma på hallen.
Himla skönt va de.
Torsdag, va uppe väldigt tidigt, jag å C var iväg på ett äventyr, hela långa dan.
När ja kommit hem, så kom Linda å hälsade på, hur kul som helst, har inte träffat henne på jättelänge, plus att hon aldrig varit hos mig. mkt trevlig kväll, även att jag va hur trött som helst.

Fredag idag då, får se va som händer å sker, tror att linda ska hälsa på igen.
Men nu ska jag in till stan en sväng.

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0