kramm eller ej?

Hade en väldigt trevlig å mysig fredagkväll.
Va till stan mä mor å far en sväng, handlade lite mat så ja kunde fylla kylskåpet.
När jag kom hem kom L precis för att hälsa på mig, bjöd na på middag.

tacos
Så vi gjorde tacos tillsammans, efter det blev de mycket prat om de mesta, himla mysigt!
När L åkt hem, åkte ja ner till mor å far en sväng, väntade på att c skulle komma hem.
Åkte hem vid 8, efter en stund kom C hem å kom över till mig, bjöd även henne på lite mat.
Vi kollade lets dance, sen gick vi över till henne, hon skulle dona å greja lite i lägenheten.

Idag lördag då, har int hänt altlför mkt.
Åkte på dollar med mor å far, köpte lite småsaker bara.
Å nu sitter jag hos mor å far, jag å mina syskon blev bjuden på middag här idag, skönt å slippa laga mat själv ibland.

wine
Sitter å funderar på vad jag ska hitta på ikväll, är väldigt sugen på att gå ut på kramm, men egentligen tillåter inte ekonomin, men känns tråkigt å bara sitta hemma ikväll.
Får se va som händer , kanske umgås mä C eller L ist.

Puss!

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer
Postat av: Robba

håller med att det är skönt att bli bjuden på mat! :)

2009-01-25 @ 17:17:53
URL: http://robertskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0