Lördagkväll

Ja då är jag hemkommen från kalas och middag mä massa gosaker å även gott sällskap.
Kalas


Nu sitter jag hemma hos mig å funderar på vad kvällen har att erbjuda, min kusin från Ösd är nere i birsta idag, så kanske får besök av henne och hennes kompis.
Annars funderar jag på att börja måla, är så himla sugen på att få det klart här hemma så jag kan bjuda hem mina vänner till en fin å mysig lya:)
Men jag får se vad kvällen bjuder på, ska upp å jobba imorrnbitti så blir inga nattliga aktiviteter känns det som.
Så skönt å komma tillbaks till jobbet igen, blev helt överlycklig igår när chäfen ringde å fråga om ja kunde jobb söndag, även att de bara är 7-12, men det är alltid något;)
Ska ta å städa lite nu tror jag, ifall jag får besök.

-JessicaAnnCaroline <3








Kommentarer
Postat av: Robban

men, det dära såg ju inte fel ut :D

2009-01-11 @ 15:50:06
URL: http://robertskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0