Minusgrader

Då är det lördag då, och dags för kalas för mig.
Kom hem ganska sent igår från grannen, la mig i sängen å tittade på film direkt, därav blev det inget inlägg då.
Såg förövrigt en jättebra film, make it happen, tycker jag ni kan ta å se, en film som hanldar mycket om dans för er som tycker om det.
Det blir ett kort inlägg nu för mig, ska iväg till Härnösand på kalas för att fira sis som fyllde år i tisdags, hoppas hon blir glad för min present som jag har jagat så.
Konstigt det här med vädret tycker jag,igår var de plusgrader å tö, idag är det minusgrader igen, längtar till sommaren nuja!
Den här vintern ha inte gett mig speciell mycket än, men kan va för att saknaden av min älskade skoter är stor.

Nä, måste ut å skrapa rutorna på bilen nu så jag kommer iväg, satt ju int i motorvärmaren igår för att jag trodde inte det skulle bli minus igen.

Have a nice day!

-JesssicaAnnCaroline <3

Kommentarer
Postat av: Robban

vill också ha sommar :D

2009-01-10 @ 17:43:54
URL: http://robertskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0