Sammanfatting av veckan

Jag skäms!
Nu har jag varit dålig på att skriva igen, men ha varit ganska fullt upp.
Blev iaf iget kramm för mig i lördags, men va i kramfors mä L å kollade läget, va nykter på gladan, ganska roligt ändå. eller hur L?;)
Söndag hade jag en städ å tvättdag, kändes rikigt bra å röja undan både tvätt å allt damm som jag samlat på mig i lägenheten.
tvätt

städ
I Måndags blev det en tur till Kramfors mä C och T, kollade runt lite å så. sen middag hos C å efter det träning.
Såå jäkla skönt de va å komma igång mä träningen, det va riktigt roligt, träningsvärk fick jag a, skönt de.
På Tisdagen blev det en sväng till Kramfors mä C igen, handlade mat å så. blev bara hem å vända å åka å jobba sen, 16-21, ganska lugn å skön kväll på jobbet.
När jag kom hem från jobbet hade jag fått besök, av J. väldigt trevligt mä sällskap, vi pratade massa å kollade på film.
Äntligen fick ja se mamma mia,väldigt bra film enligt mig.

mamma mia

Igår när vi vakna, gjorde vi iordning oss och tog en sväng till stan. hittade ett par jättefin stövlar på rean, ett par till skor att trava på högen. Efter några timmar på stan stressa vi oss hem, bytte om och tog å for upp på hallen, simmade och solade.
Kände mig riktigt fräsch sen.
sol
Efter simmet å solet for vi hem till mig, och C kom över å gjorde oss sällskap, vi prata,skratta,grät å hade allmänt trevligt.

Det va de som varit...


Idag när vi gjort oss klara så for vi ner till mamsen, där vi sitter nu. betalade räkningar, mindre roligt.
Men vi ha fått oss lite kaffe å nybakad äppelkaka, mmmm så gott, du är bäst mamsen!
Fick även en fin skjorta å ett set mä muggar å skålar av min kära mor.
Strax ska vi ta å röra på oss, åka till Kramfors å kolla läget, ev gå på bolaget så de är klart inför lördag.
Kvällen blir en fixar kväll, färga håret, fixa naglar, kanske någon ansiktsmask å så.

a


-JessicaAnnCaroline<3



Kommentarer
Postat av: Mr.T.

fest i hsand lr kramfors på lördag??

2009-01-29 @ 15:03:06
Postat av: JessicaAnnCaroline

Vem undrar?:P

2009-01-29 @ 20:28:11
Postat av: Hanna

Ja, jag kan ju då i egenskap av vän och partyprinsessa avslöja för alla som undrar att festen är i härnösand på fredag iaf.. så ni vet. och ja, Carro herself is going to be there!! ;)

2009-01-29 @ 21:27:26
URL: http://sjuhelvetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0