Shoppingdag!

Jajjemän, så sant som de är sagt.
Jag å min kära J håller på att göra oss iordning för en lång å rolig shoppingdag i birsta.
Dags att fylla på garderoben igen känner jag.
Får se hur de går för oss, vi hade lite beslutsångest inatt vid 3,4 tin om vi skulle sova ngt överhuvudtaget, eftersom vi ändå skulle upp halv8.
Men vi såg film, å somnade...
Så när väckaren ringde imorse var man int alltför pigg, men de blir en stor kopp kaffe på vägen ner känner jag.
Men älskar å shoppa, så de här ska nog gå vägen.
Efter shopping skjutsar jag J in till Sundsvall, för att hon ska hem igen.
Lite tråkigt känner jag, nu när man har haft en sambo i fyra dagar, kommer nog bli tomt.
Men har ju fina planer framför mig, Fest hos C imorrn, girlsnight!
Vi ska fira lilla Maria som fyller 19 år, vi kommer ha så kul!
Nu blir det en god frukost, sen styr vi söderut!

Hoppas alla ni får en lika bra dag som jag kommer ha!                                   
 bir

Puss

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi..det kommer bli sjukt kul..party!!!

2009-01-30 @ 10:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0