Tvättdag

Då är det måndag igen då och ny vecka.
Jag tänkte ju börja träna idag, men har sån fruktansvärd hosta fortfarande, så jag får nog vänta en vecka känns det som.
Men tänkte jag skulle ta lite mer promenader och sånt nu iaf till att börja med.
Igår blev det inget skrivande för mig, va så himla trött, undra vad det kan bero på;)
Jobbade igår, 7-12, va som en zombie på jobbet, hade int sovit något, så inte så konstigt.
Sen när dagen på jobbet äntligen va över så åkte jag ner på stan och träffade min kusin jennifer och henns kompis Tomas, roligt att träffa kusin igen, tar ett tag mellan gångererna eftersom vi bor 20? mil ifrån varann.
Efter det bar det iväg till Birsta igen, med min brors sambo och mina söta brorsbarn.
Va lika trött då, så var inte alltför engagerad av att shoppa, men hittade lite småsaker på IKEA, nå smycken och smink.
Men på fredag ska jag ner igen, och då ska jag setill att vara utvilad och vara på ett riktigt shoppinghumör.

Idag då, då tvättar jag, int alltför skoj, men måste göras de också.
Tänkte jag skulle ta tag i målningen idag, men är så himla slö, kan nån komma å ge mig en spark i arslet?

nä, ska ta och göra lite nytta nu.

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0