Uppe med tuppen

Jah, idag klev jag upp 6:50, hade planerat att kliva upp 6, väckarklockan ringde,mamma ringde, men jag somnade om å vakna mä panik när jag såg va klockan va.
Jag skulle in till stan  skjutsa min bror å hans barn till dagis,skola å jobba innan kl8 då jag skulle till tandläkaren.
Tror jag aldrig gjort mig klar så snabbt någon gång, 5 minuter sen va jag på väg, bror min hann ringa å stressa mig a, men 7:40 hade jag skjutsat alla dit dom skulle så då bar de iväg till tandläkarn.

tandl.
Hos tandläkarn va de lite strul, men de ordnar sig hoppas ja, lagade en tand, huga ligen vad jag inte gillar att borra.
Nu ska jag invänta att jag kan äta frukost, sen blir de att chilla en stund bara, sen sätt jag nog igång mä målningen igen, så de blir klart någon gång!


Give me some love!
love

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer
Postat av: Robban

var hos tandläkaren igår. men det vara bara undersökning, inga hål här inte ;)

2009-01-14 @ 10:04:39
URL: http://robertskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0