Glädjerus

Åhh idag känner jag mig så himla glad å lycklig!! Vet int vad jag ska börja skriva, hehe.
Igårkväll blev de en tvkväll med min kära granne, kollade grammisgalan, int för att jag är sååå intresserad av det, men charly gilla ne, så jag offra mig, satt ju vid datorn samtidigt ändå.
Sen när C gick hem för att sova, låg jag för mig själv på soffan å bara tittade tv, tänkte nästan gå å lägga mig, men då smsa jag mä P, så då bestämde vi att vi skulle se på film.
Så halv 12 inatt bar de iväg till P, väldigt bra tid för att börja se på film, men vad spelar tiden egnetligen för roll när man int har något att passa.
Vi såg en film som va helt okej,minns int nu va den hette, men den utspelades i ett köpcentrum.
Tro klockan va 3 när vi sett klart, så jag sov över där;)
Idag låg vi till klockan va 10,11 nångång, P skulle iväg å jobba kl 1, så jag skjutsade han in till stan.
Stannade på vägen hem och inhandlade lite mat, började nästan eka i kylen.
När jag kom hem gjorde jag mig en god lunch



                              
lunch


Pasta
Keso
Skinka
Grönsaker

Det är sån här mat som gäller nu framöver, väldigt gott!
Efter lucnhen tog jag mig en powernap, precis när ja somnat int så knacka min kära mor på dörren.
Hon va snäll å kom upp med lite bättre målargrejer, så de förhoppningsvis gick bättre å måla,
Å de gjorde det!! Därför jag känner mig så himla glad, mä en annan roller så gick allt som en dans!!

Titta, mina väggar är vitaaa!! :D


målat

vitt


Nu är de int långt ifrån klart mä målning,en vägg till bara,sen är de tapeten som ska upp på sista bara.
Är så tacksam för hjälpen som jag fick av mamma, hon gav mig verkligen en kick, bjöd hon på kaffe å blåbärskaka som ja bakat, som tack för hjälpen:)
förövrigt en väldigt lättbakad å go kaka:) kan skriva receptet någon dag om ni skulle bli sugen på å baka en.
Nu ska lägga mig i soffan å drömma mig bort till bra musik.


I have so much love to give.

-JessicaAnnCaroline

Puss på dig!;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

wow de går framåt ;)

2009-01-14 @ 09:48:33
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0