vem av oss är den odulige?

Ja,de är min stora frågan för mig nu, är de mig eller rollern det är fel på?
Nu när jag äntligen ha fått tummen ur, då går det åt helvete.
Har målat en vägg nu, men ser verkligen int bra ut alltså, måste åka å köpa en ny roller å se om det är den det är fel på, annars får jag fixa hjälp om det är mig det är fel på.
Så här såg färgen ut på väggarna innan jag började måla, så nu kanske ni förstår den största anledningen varför jag målar om?
äcklig färg


Hela min dag är förstörd, har lust att bara lägga mig å dra täcket över huvudet.
Ska laga lite mat nu å sen ta mig en promenad till koisken mä grannen.

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0