You´ll remember me

Då har nästan onsdagen gått a, förstår int vars dagarna tar vägen?
Men idag har jag iaf fått lite gjort,målat å bytt gardiner, de ni! haha.
Men det satt lång inne innan jag bytta gardiner i köket, bara för att jag int hade någon lust alls å stryka, så jag sket i de, hängde upp dom som dom va, hehe.
Men dom va int så skrynkliga, de lilla som är hänger nog till sig.

gardinbyte



gardinbyte2

Men sen när jag väl fått upp dom så tyckte ja int att de blev nå bra,blev så mörkt, så blir nog å köpa nya på fredag när jag ska köpa gardiner in till rummet.
Annars då? ja de har int hänt alltför mkt, mest suttit  vid datorn å snacka lite skit mä folk.
Nu ska jag göra mig klar å åka in till stan, till broder.
Ska sova där inatt, ska skjutsa dom imorrnbitti igen, känns bäst å sova där så jag int gör samma tabbe som idag.

Ha en fin kväll!

Snälla höra av dig P!

-JessicaAnnCaroline
<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

de blev ju snyggt med de där gardinerna :)kämpa på nu, de ska va klart tills ja kommer ner och hälsar på!

2009-01-15 @ 08:57:09
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0