Airworld

Då va de Lördag igen då, å uppe tidigt denna Lördag mä.

Hade en underbart rolig dag igår kan ja lova.
Sov hos D från Tors-Fre, så vaknade upp där på Fredagmorron, steg upp å gjorde mig irordning.
Sen bar det iväg ut till Bjästa där mina Bror å hans familj va å Campade.
När ja kom dit va E å barna ute å åkte skidor i backen, så jag klädde på mig lite varmare kläder å gick dit å kollade läget.
De va första gången för min lilla Prinsessa på ett par slalomskidor, å de kunde man int tro.
Hon va såå himla duktig, tro knappast att jag skulle kunna göra det bättre.
Sen hade E även premiär på skidor efter ca 10 år, även hon klarade det galant!
Blev som lite småsugen när jag stod där nere i backen å titta på alla som åkte, meen jag höll mig där nere ja.
Va nog lika bra de;) annars vet jag int hur de kunnat sluta.
Efter någon timme i backen gick vi tillbak till husvagnen för lite lunch.

air

Sen drog jag,Erica,Wilma,Melivin å Jonathans iväg till AIRWORLD!
När vi kom in dit å skulle betala, stod en först en riktigt fin kille där, kändes lite pinsamt på något sätt, vet inte varför, men kändes som att de var mer en aktivitet till barn.
Men vi betalade in oss allihopa, å de ångrar jag inte kan ja lova!
När vi väl kommit in å börjat busa bland alla uppblåsbara hinderbanor mm så kände jag mig som ett litet barn.
De fanns mycke roligt där, hinderbanor,hoppborgar, en vägg mä karborre på där man tog på sig en dräkt mä karborre å slängde fast sig på väggen, sumobrottardräcker som vägde bly, ja en hel del fanns det där.
Jag å Erica va helt slut efter en stund där, men hur roligt som helst.
Tog en fika mitt i allt för att försöka få tillbak lite energi.
Sen fortsatt vi å leka.
Så då fick jag vara barn för några timmar där, älskar å hitta på sånna tokgrejer!
När alla va trött å slut, åkte vi tillbak till camping å myste i husvagnen, alla var helt slut.
Sen blev de en god middag å efter det begav jag mig hemåt.
Hade nästan lite ångest å åka hem, för att jag visste att jag hade det stöktigt, haha.
Men tog tag i det på engång eftersom jag väntade besök.
C kom först,så vi satt å prata en massa å skrattade ikapp när vi såg på Mia å Clara, så jäkla rolig serie, skrattar nästan så man får tårar i ögongen ibland.
Efter en Stund kom även H "bonden" å hälsade på.
Hade en mycket trevlig kväll tillsammans mä dom.

Nu ska jag snart ta å fara iväg på jobbet, har lite ångest, men vet att de kommer känns bra när jag väl är där.
Så min Lördag kommer jag att spendera på jobbet till 21.15 ikväll, efter det åker jag hem till mammi å pappi å sover över där.
Ska även jobba imorrn, men då börjar jag 7.30 så känns bra å sova där så dom kan dra upp mig ur sängen.haha.

Hoppas ni får en riktigt fin Lördag mina vänner

Puss!

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0