Away from the sun

Nu var de ett tag sen jag skrev här igen, men har inte hänt alltför mycket, jag har varit deppig å omotiverad. Tror jag har någon förkylning i kroppen som spökar, men dom spökena ska jag allt skrämma livet ur!

Men nu är det nya tag som gäller!

Idag har jag tvättat hela dagen lång, känns nästan som jag int gör annat? haha, men var nog 1½ vecka sen sist, å då hinn ja samla på mig en hel del tvätt.
Sen va de ju de där mä min älskade lilla pärla(bilen) som int behaga å starta igår, vet int om det är batteriet som har gjort sitt?
Men min kära mor kom hit efter jobbet idag mä sin bil så vi kunde starta min mä den, å de gick kanon de, vi brudar kan vi!
Så nu står min pärla nere hos mor å får ladda batteriet tills imorrn så den förhoppningsvis fungerar som den ska igen!

Har även hunnit mä en sväng till Kramfors mä C, har fått låna mammas fina bil, så vi va ute å ragga mä den en sväng! haha.
Behövde åka å köpa en ny laddare till min telefon som int heller behagar att fungera.
Men de va ju min lilla kissemiss som ja hade för ungefär ett halvår sen som bet sönder den, sen har laddaren bara varit ihop tejpad, så visste ju nästan förr eller senare att den skulle lägga av.

Saknar faktiskt min lilla Lova mer å mer, hon va ju ändå så himla söt å go mellan varven, men tror hon har det mycket bättre uppe i dorotea där hon kan vara ute å springa hur mycket hon vill, blir ju svårt å ha en katt ute när man bor på andra våningen.

Här är mitt lilla hjärta lova <3
lova visst är hon bra sööt?

Kvällen hade ja tänkt att spendera mä min lilla porrnisse, men hon dissar mig å tofflar mä bonden ist!;) haha.
Men jag överlever nog, tror ja? :P
Tänkte fixa å dona lite här hemma istället, kanske försöka komma i tid i säng för en gångs skull?
Men vi får ser hur det bli mä den saken.
Lär bli vaken halva natta, nattuggla som jag är!

Fixa å dona blire nu.

hejs svejs!

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer
Postat av: porrnissa ska de väl va?? :P

klart som fan jag tofflar..träskotofflar ;P hihi

2009-03-11 @ 13:30:56
URL: http://charlyhennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0