Bedtime story

Sköönt, riktigt skönt att ligga i sängen efter en lååång dag!

Men tänk ändå va mycke mer man hinn mä när man kliva upp tidigt? de är helt sjukt, den här dan känns som en vecka lång nästan!

Ikväll tog jag å styrde min pärla mot norr, närmare bestämt till Ullånger.
Där jag hälsa på mina vänner Maria å Linus å deras otroligt söta dotter Tilde

t

Visst är hon helt underbart söt? en riktigt gosunge!

Efter ja varit hos maria å linus svängde ja in hos bonden, blev en snabb visit, va så himla trött.
Men alltid trevligt att få umgås mä min lilla solros c, som var hos bonden.

Blir inget längre inlägg av mig ikväll, är så trött så ögongen svi.

God Natt!

-JessicaAnnCaroline <3
e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0