Blir ett år äldre imorrn.

Jajjemään, imorrn blir jag hela 22 år, hugaligen!
Har faktiskt lite åldersnoja, hade gärnat varit 21 några år till.
Men tro int ja komma känna så stor skillnad iallafall, haha!

Va ett tag sen jag skrev i bloggen nu, men eftersom jag har datorn min på lagning så blir de int mycke sittande vid datorn alls, å när jag väl sitter så kollar jag lite bloggar å så bara.
Men ska försöka vara så aktiv som möjligt så jag kanske får lite fler läsare än vad jag har nu.

Senaste veckan har ändå int varit alltför spännande,
har varit på kalas hos min brorsdotter Wilma som fyllde 7 år
Grillat gott mä familjen
Umgåtts mä min älskade vän C
Tränat
Jobbat
Sovit alldeles för mycket.


Men har haft förkylning i kroppen som spökar,  så har int varit alltför tipp topp , men de börja ge sig nu så nu jäklar blir de mer äventyr!:)

Ikväll har jag iallafall haft en toppenmysig kväll tillsammans mä min bror och hand familj.
Dom kom över för att fira min födelsedag, dom ska iväg å campa imorrn när jag fyller år, så de fick en dag tidigare.
Men int gjorde de mig något, blir mycket firande, bara roligt de:)
Fick jättefina presenter, precis vad jag önskat mig! ett skitsnyggt tallrik sett å en fin salladsskål, sen fick ja även lite små pyssel av mina charmtroll, blir så himla glad av deras små pyssel!
Tänkte jag ska lägga ut bilder på mina fina presenter, men gör de efter helgen då jag fått lite mer.

Imorrn väntar en underbar dag, ska åka till Birsta å shoppa gärnet mä mina päron, får de i present av dom!
Så svårt å önska sig, å då blir en shoppingdag helt perfekt för mig!! wee

Måste även säga att jag är så Gla för C´s skull att hon äntligen har träffat sin prins, jag håller verkligen tummarna å hoppas på de bästa! för de är du värd gumman min!

Ska dra mig mot sängen nu, en lång dag väntar imorrn.

Hoppas allt är bra mä er mina vänner!

Puss å kram

-JessicaAnnCaroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0