"Den vackraste stunden i livet var den när du kom..

...och allt var förbjudet
 och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
 för det ekar i huvet'
 och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
 den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna"


åhh sitter å lyssna på underbar lasse, älskar hans röst!
När jag lyssnar på han kan jag verkligen drömma mig bort!

Har nästan precis kommit hem från ett litet äventyr mä C.
Va som lite nervös på hur det skulle sluta, men en sak gjorde att de slutade precis som jag önskat!
Men fortfarande den andra saken som jag får vänta lite mä, men hoppas på ett bra slut där mä:)

Förstår även inte hur jag kan vara så pigg? när ja varit uppe sen nästan halv 5 imorse.
Tog mig en liten powernap hos mamsen innan vi for å handla, å den verka ha gjort susen!
Är hur pigg som helst å har hur mycket energi i kroppen som helst, sitter å funderar på vad denna kväll har att erbjuda?
Så sugen på hitta på något, nästan vad som helst, bio,bowling?
Men behöv ju nån frivillig att hänga mä på de a?

Sitt även å fundera på om jag kan hitta på något pyssel här hemma i lägenheten, skulle vilja köpa ny spegel å lampa till badrummet, får se om jag kanske lurar mä pappsen ner till birsta å titta efter de imorrn.
Måste ju ha något att aktivera mig mä imorrn å hela helgen också, haha!

Förra fredagen tror jag de va? så va jag å C hemma hos mor å far min, jag fick nå ryck å gick igenom lite av mina saker jag har kvar hos dom, å hittade en jättefin kärleksdikt som jag fick av mitt ex när vi va ilag för kanske 5 år sen?

dikt

Den här dikten känns så äkta, känns verkligen som T menade allt han skrev i dikten, å vem vet, kanske är de du å jag som gifter oss?:)


-JessicaAnnCaroline <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0