Faster-dag

Då va de Söndag igen då, tycker dagarna bara springer iväg nuförtin? snart slut på den här månaden a, men just nu känns de bara positivt att de går fort, då blir de snabbare vår å sommar! loveley!

Är hemma hos min Bror,Erika barna. Fick den stora äran att vara barnvakt idag när bror å erika skulle iväg å shoppa lite presenter.
Riktigt mysigt att få umgås mä mina underbar brorsbarn:) sitter just nu mä Wilma i hennes rum å tittar på när hon bygger en koja.
Saknar verkligen å vara barn ibland, tänk va allt va lätt då, den jobbigaste som kunde hända var väl om en barbie tappade benet. hehe
Lite skillnad jämför mä dom "problem" man har nu när man är vuxen.
Men men, tur jag har barnasinnet kvar å kan leka å busa som om ja vore 6,7 år igen:)

Helgen då, ja va ska man säga, haha.
Fredagen va ja ju i birsta mä mina päron, sen blev de grillning mä min kära vän.
Guuud så mysigt å vilken sommarfealing man fick! å riktigt gott blev de a!
Till maten blev de gott vitt vin, å sen var festen igång.
Satt hemma hos mig å lyssna på musik, sjöng å skrattde som vanligt!
Vid halv 11 tin kom H och hans bror å hämtade oss för att skjutsa in oss till Kramfors.
Sen shejkade vi asset natten lång, dött som i graven va de där, men vi ha som vanligt alltid roligt ändå!

Lördagen hände de int alltför mkt, låg i sängen å va lite småbakis, sen fram på dan kom far min å vi satt igång å göra iordning i badrummet mitt(bild kommer). Blev riktigt nice, känns så fräscht där nu på nå sätt! tack pappsen, du är guld värd!
Kvällen bjöd int på alltför många aktiviteter, for till kramfors å käka, hälsa på m på verkstan som höll på å tvätt skotern å bilen.
Efter de blev de sittandes vid datorn en stund.
Sen kom M å hälsade på mig, vi såg en väldigt dålig film, men de gjrode inget när jag hade sånt trevligt sällskap:)

Tänkte ta å bju på lite bilder från helgen när jag ändå är på g.

rum Visst blev de fint? fast ser finare ut i irl.  

1  2  3  4
                                                                                                                  Blåbär å Lingon :D
4  m  v

g  gl

me

De va min helg i bilder de, enjoy!:D

Ska ta å busa lite mä barna nu.

-JessicaAnnCaroline<3

Kommentarer
Postat av: scoutbloggen

gott det ser ut! :D

2009-03-15 @ 17:03:19
URL: http://scoutbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0