Fläskfilé oscar.

Sitter hemma hos syster min efter en god middag på stan.
God middag mä trevligt sällskap, va roligt å prata gamla minnen, även att de va ja som skötte snacket.
Men nu har ja pratat av mig för en vecka eller två, haha!

När middagen slutade så tidigt så slog jag en pling till min kära syster för å höra va hon hade för sig, å hon skulle umgås mä tjejerna så ja fick mer än gärna hänga på.
Mysigt å sitta här en stund å snacka skit, så nu kanske ja int behöv prata på tre,fyra veckor sen,hah!

Men kvällen blir tyvärr int långvarig, en annan ska ju upp  jobba imorrnbitti, lite synd de.
känn ändå skönt å få jobba lite tycker ja, å efter de blir de ju som sagt mys på stan å kalas!
De ser jag fram emot.

Ska ta å va lite social nuja, men ha en fortsatt fin kväll mina vänner!



Vad händer nudå?Ska vi inte ses mer, eller vad? vore trevligt om du kunde höra av dig iallafall!


Puss

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0