Godissuget tränger sig på

Ja nu har jag hamnat i nästa soffa, haha, känns som de är "soffans dag" idag:P
Åker från den ena till den andra.
Nu är jag iallafall hemma hos systra mi, å myser.
Har även blivit bjuden på en liten matbit här a, mat tackar man ju inte nej till:)
Hon bjöd på Kyckling, Pasta å en supergod pastasås, ska ta reda på receptet, snabblagat å gott va de!

Italiensk pasta (inte den som hon laga på bilden,men såg lika gott ut)
mat

Efter maten blev de en stor kopp kaffe, tillsammans mä syster i soffan.
Men hon har knappt tid å sitta still hon, hon packar för fullt, stryker kläder å pysslar å donar mä allt möjligt.
Hon ska nämligen dra ner till fjollträsk imorrn(sthlm), är sååå avis på na.
Skulle bli såå himla gla om nån skulle vilja va snäll å bjuda bort mig över helgen nånstans, behöver int va flera hundra mil eller så, bara ett annat place:)
Men får nog bara drömma om de, blir nog till å va hemma ihelgen, kan ju hoppas på å få jobba lite å tjäna lite pengar när ja ändå int har någto bättre för mig:)
Satt å tittade på sista minuten resor tidigare i veckan, hittade en resa till gran canaria mä avgång idag för 1995:-, skulle verkligen itn sitta fel.
Tänk va skönt å bara fara iväg en vecka eller två å må gott, sola,bada, dricka goda drinkar! mmmm!!
Men till hösten blir de nog en resa för mig, tänkte jag ska jobba hela sommarn å spara pengar för att sen kunna leva livet ett tag:) blir nog kanon de!

Ska nog ta å vara lite social nuja, men kanske slinker in ett inlägg senare ikväll/inatt.

god kväll mina vänner!

-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja du ska ju åka med mig!:D

2009-03-11 @ 20:17:13
URL: http://fiifaan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

utomlands vad annars?:p

2009-03-11 @ 22:07:46
URL: http://fiifaan.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Godmorgon sötis!

Sovit gott? Allt bra med dig?

Kramar på dig!

2009-03-13 @ 08:11:18
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0