Godmorning sunshine!

Ja ni mina vänner, de är int ofta jag är vaken den här tin på morron, speciellt int å sitt framför datorn.
Enda gången ja är vaken den här tin är väl om jag jobbar.


Kom till min mor för en liten stund sen, har ju skjutsat min kära syster till flyget.
Kändes lite segt imorse när väckaren ringe 4.45, men jag flög upp som att klockan va mycket mer.
Gjorde mig iordning, drack en kopp kaffe, sen va ja fit for fight!
Precis halv 6 åkte vi hemifrån syster, helt perfekt, å 20 minuter tog det bara ner dit.
Såg även 6 älgar på vägen, det är bäst att man passar sig när man är ute vid gryningen
Plus att jag såg ytteligare 2 stycken på vägen hem, så totalt 8 älgar på bara en halvtimme, tro int ens ja sett så många på hela vintern! hehe.

Tyck som ändå att de är lite segt å va vaken den här tin på morron, va ska man hitta på liksom? för att hålla sig vaken?
Går väl ändå bra nu när ja är mä mor som jag kan sitta å surra mä, men värre äre då man är ensam.
Men om lite mer än en timme så far nog jag å mamsen iväg å handlar lite mat, hon fråga igår om jag ville hänga på, å de gör jag så gärna så!:)

Efter det blir de äventyr mä c som vanligt, hoppas på ett mycket bra resultat av de! håll tummarna för mig!


me


-JessicaAnnCaroline <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0