Kärleksmums!

Vilken vårdag det har varit idag alltså!
Helt underbart å se solen skina, snön smälta, droppen från taken å känna doften av våruften!
Får

Idag har de varit en betydligt bättre dag för mig, men verkligen skittrött ha ja varit, vet int varför jag är så trött?
Bjöd iaf hem mamma min på lunch efter hon slutat jobbet, å hon blev väldigt  glad å uppskattade de:)
Blev nuggets,ris å lite sallad bara, men de går ner de a.

Mamma åkte hem efter en stund å jag satt mig å fundera på vad jag skulle hitta på.
Kom på att jag skulle baka lite tills jag fyller år, så mamma ringde om ett recept till mig, men då insåg ja att hälften av ingredienserna till kakan fattades.
Så då tog jag en dusch å for ner till mamma å bakade där istället.

Blev supergoda Kärleksmums, som jag tänkte bju på när jag fyller år:)
k

Färgade även håret på mamma idag a, eller idag gjorde jag ljusa slinogr i de mörka, blev riktigt coolt på na:)
Sen va vi inne i stan en sväng å köpte ett duschdraperi till mig, tror de kommer bli riktigt snyggt mä de i mitt badrum.
Efter stadsresan blev jag bjuden på middag, hemmagjord köttfärsås å makaroner, mumma säger ja bara! mammas mat är verkligen helt underbart god!
Har blivit lite bortskämd mä den i två dar nu, hehe.
Å imorrn ska jag ut å äta, int helt fel de heller:)


Nu ska ja å mamma ta å fika lite, må ju smaka mer av den goda kakan:)


Puss å Kram


-JessicaAnnCaroline


Kommentarer
Postat av: Erika

Lite sugen man blev när man såg bilden på snoddas...mums!! Tror jag måste ta o baka jag med..

2009-03-19 @ 08:55:13
URL: http://momerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0