Ligger på sofflocket..

..nästan iaf, hehe, ligger i min systers sköna (ikea) soffa.
Har sagt godnatt till syster å ska försöka sova så ja kommer upp imorrn.
Frågade syster innan vilken tid hon skulle kliva upp:

Sis: Kliver upp kvart i fem.
Jag: Kvart i fem.. är de 04.45??

fick en liten chock där, minns int när ja ställde larmet så tidigt senast!
Men upp då, de ska jag, vill man så går de!

Förstår bara int riktigt vars den här kvällen tog vägen åt?
Den for förbi som en vindpust minst sagt!
Men ha varit himla mysigt mä en systerkväll, pratat å skrattat en hel del.
Känns så bra nu när hon bara bor 2,5 mil ifrån mig, jämfört mä förut när hon bodde nästan 50 mil ifrån mig.
Men ändå umgås vi på tok för lite tycker jag,men det ska vi allt ändra på!

Ligger mä massa tankar å funderingar på allt å ingenting som vanligt när det är dags att sova, förstår inte varför dom ska komma precis då? de ska ju va skönt å lägga sig för att sova, men oftast för mig känns de lite ångestladdande på något sätt.
Men ja, jag tror jag saknar någon, en livskamrat, en partner, en pojkvän, en underbar kärlek!

Men samtidigt är jag lycklig som singel också. Skönt å bara behöva tänka på sig själv, å de har jag verkligen behövt efter det jag gått igenom.
Har varit singel över ett halvår nu ändå, så känns som att de är dags att träffa någon nu.

Tänker ofta på dig! kanske blir de du å jag en vacker dag?

moln

Nu må ja verkligen försöka sova så ja int är helt död imorrn!
God natt mina vänner!

-JessicaAnnCaroline<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0