Livet är kanske inte alltid rosenrött, det måste få skifta i nyanser...

Då ligg jag i sängen igen då, kändes nyss som jag kom härifrån, eller iallafall från min säng.
Är hemma hos mor å far å hälsar på ikväll å hyrde in mig på mitt gamla rum över natten, slapp ja köra 5 km längre när ja åkte hem fårn jobbet:P haha.
Är faktiskt helt slut efter jobbet, börjar 12 å slutade 21, men förstår egentligen int hur ja kan va så slut?
Ha varit en huur lugn dag å kväll som helst, nästan för lugnt, är ju int bra om det är de heller.
Men dagen å kvällen flöt på å klockan blev 21 till slut.
For direkt hem till mor å far, dom hade gjort iordning goda köttbullsmackor å sen blev de vin till.  
Så ikväll lär ja somna gott, de kan behövas när ja ska upp 6 imorrrn.
Egentligen hade jag velat gått på Vinterfesten som hölls i Kramfors idag, men dumt å tack nej till jobb.
Men som tur va så lät det int som på C att jag missade så mycke, de ända kan väl va att ja missade en å annan gobit!
Men de kommer fler gånger!;)

Nu ni mina vänner ska ja ta å knyta mig för att ladda upp inför en ny arbetsdag!

See you!

Amor vincit omnia et nos cedamus amori


-JessicaAnnCaroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0