Lördag,Söndag,MåndagTisdag,Onsdag...

Nu ligg ja verkligen efter i att skriva om mina äventyr!
Men har känt mig lite omotiverad dom här senaste dagarna, sen har det varit ganska fullspäckat på schemat! haha!

Men börjar väl mä Lördagens händelser..
Jag å min vapendragare var uppe mä tuppen, nästan iaf, klockan 7 steg vi upp.
Inte varje lördag jag stiger upp så tidigt.
Men vi hade ju ett pimpeläventyr framför oss, klev upp klädde på mig, sprang hem till mig, gjorde mig iordning, kokade choklad å gjorde goda mackor tillutflykten.
Strax efter 8 tin bar det iväg till Östby tjärn där det va premiär för pimpling.
Väl där mötte vi upp Freddan å Stefan, sen bar de iväg på isen, å självklart skulle vi nästan på andra sidan.
Så vi gick, å gick å gick, mä alla kilo kläder man hade på sig.
Men till slut va vi framme på solsidan.
Borrade upp hålen å inväntade startskottet!

1    3

Efter ca en halvtimme å drog Stefan upp en fin röding, sen rulla de bara på han fick fler, Freddan drog upp fiskar, Charly också..

4  5  6
Stefan                      Freddan               Charly

Men jag satt där, tomhänt ja.. men gav int upp hoppet för det!
När C å F fått sina fyra fiskar(som var maxgräns) tog dom sig en prommis runt tjärnen å jag övertog C´s hål för att förhoppningsvis också få fisk.
Till slut lyckades även jag, men jag fick nöja mig mä två rödingar, men bättre de än ingen!:)

 7  8

Efter det så njöt vi bara av de underbar vädret, fikade choklad å gomackor!

9  10
Charly å Freddan                Charly å jag

Vid 12 tin packa vi ihop å for hem, slängde mig i duschen å sen kom min bror å hans barn på besök.
Bjöd mig på lunch å fika, mmm mycket gott! å mysigt mä lite sällskap!

Sen bar de iväg över till grannen där vi skynda oss å gjorde oss iordning för kvällens äventyr!
Vid 6,7 tiden började folket ramla in å festen var igång!
Maria,Linus,Erika,Magnus,Linda,Tobbe,Anna,Tommy å Per, va dom som besökte festen.
Vissa va ju mer välkomna än andra, eller va säg du c?;)
Tänkte att ja kunde bju på lite bilder från festen.

m  n  b  b

Förefesten va ganska rolig när man börja komma in i dimman, blev full fart, dans å allsång!:P haha
Vid halv 11 tin kom taxin å hämta oss för att fara in till Kramfors på Kramm, förväntingarna på en superkväll mä massa dans å skoj va stora. alltför stora tyvärr.
Vi hade inge roligt alls där tyvärr,vi som alltid brukar ha skoj när vi är ute,vet int va som gjorde att de int va de. men men.
Roligt blev de när vi kom hem till Ramvik igen, ja å C klev av taxin å hon börja leta nycklarna sina.
Dom va helt borta, men kom sen på att magnus hade tagit dom åt henne, å dom hade precis kommit hem när hon ringde å fråga efter nycklen.
C va helt inne på att hon skulle hem å kom på att balkongdörren int va låst, så de bar iväg upp för stegen, haha!
men hon km int så långt innan hon vände å kom ner igen, å beslutade sig för att sova hos mig som hon först vägrade.
Kvällen hade sina ljusa stunder trots allt!

Söndag å bakis..
Hände int alltför mycket då, fick besök av min kära kusin från Östersund.Hon va snäll å skjutsade mig å c in till stan så vi fick oss lite bakismat.
Kvällen va jag å J ute på äventyr, snurrade runt å gjort allt å ingenting.

Måndag då..
Ja å Kusin bestämde att vi skulle ta oss upp ganska tidigt, men gick int alltför bra. morgontrött som jag är!
Men vid 12 tin kom vi iväg å styrde mot Övik.
Gjorde stan där några timmar, hittade inget roligt alls, men va roligt å se någon annan stad för en gångs skull!
Efter vi gjort stan tog vi en fika på Subway å väntade på att D skulle sluta.
För att fördriva tin så tog vi oss en sväng genom stan å lite här å där.
Sen åkte vi upp å hälsade på D en snabbis innan vi for hem.
Hann bara hem å byta om sen va de träning för hela slanten.
Hon körde även hårt mä oss då, kändes att man varit ut å festat ihelgen kan ja lova,huga ligen!
Så nu blir det en vit månad, eller iallafall tills ja fyll år:)
Efter träningen följde c mä hem till mig å softade mä j.

Tisdag..
Även då skulle jag å J ta oss upp tidigt, men utan resultat pga mig:)
Vi gjorde oss iordning å åkte in till härnösand för att kolla läget där.
Va upp till bror å erica å tog en fika mä erica å busade lite mä barna,
Sen handla va lite mat å for hem.
Färgade håret på j å åt en god middag.
Sen va de dags för hon att packa å dra sig hemåt för att jobba dagen efter.
Kvällen hände int altlför mkt, jag va mer död en levande kändes de som.
Sen fick ja sms av C som frågade om jag kunde va snäll å hämta henne hos "mulle meck" haha!
Å de är klart man ställer upp, å sen fick jag ju även träffa han äntligen! har ju varit så nyfiken!

Onsdag, dagen idag..
Va helt slut när ja vakna imorse, va så himla trött, drömde jätte mycke hemska drömmar å sov väldigt dåligt pga de.
Men efter en dusch så vakna jag till liv, c kom över å jag gjorde mig iordning.
Blev en sväng till Härnösand även idag, i brist på annat nästan.
Efter stan blev ja bjuden på en go middag å sen bar de iväg upp till hallen för att simma!
Va int alls upplagd för att simma, men en liten tur blev de iaf.
Nu sitt ja hemma hos C å umgås lite mä henne å "mulle meck" haha!
Blir en tidigt kväll ikväll,ska försöka komma i säng tidigt iaf, för imorrn mina vänner, ska jag jobba!
Har int jobba på jättelänge, så känns så himla skönt!
Ska även jobba lördag söndag, känns hur bra som helst de, tack H!:)

Nu ska ja vara lite social mä dom hära.

Godnatt!!
Puss å kram

-JessicaAnnCaroline <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0